images

 

Registro to:

  • autorski system rejestracji uczestników wydarzeń on-line
  • proces akredytacji od tworzenia list do obsługi gości na imprezie
  • profesjonalne oprogramowanie, sprzęt oraz obsługa

 

Odpowiednie działanie centrum akredytacji wydarzenia sportowego, kulturalnego czy targowego ma ogromny wpływ na przebieg i postrzeganie całej imprezy. Dlatego też dbamy o pełen profesjonalizm tego miejsca oraz jego doskonałą organizację. Odpowiednio dobrany zespół, przemyślany system akredytacji gości i dziennikarzy, ciąg komunikacyjny przy recepcji – to wymogi, które tworzą jakość obsługi, a które my spełniamy obowiązkowo przy każdej imprezie.

Proponujemy obsługę od rozesłania zaproszeń i stworzenia formularzy akredytacyjnych, aż do wydania identyfikatora. Tworzymy także eventowe systemy recepcyjne w miejscu imprezy jak i we wskazanych hotelach, na dworcach, stadionach itp.

Gwarantujemy:

  • pomoc przy stworzeniu indywidualnej specyfikacji imprezy (kategorie gości, strefy dostępu)
  • pomoc przy wprowadzaniu i edycji danych osobowych
  • przygotowanie projektu graficznego identyfikatora i smyczy
  • zorganizowanie centrum akredytacyjnego na imprezie
  • profesjonale oprogramowanie i sprzęt
  • miłą i kompetentną obsługę
  • profesjonalny system identyfikacji gości na imprezie (identyfikator imienny ze zdjęciem)
  • dystrybucję welcome-packów, gadżetów wśród gości

 

Dzięki registro:

  • otrzymasz link(i), gdzie stworzysz listę swoich gości
  • masz możliwość zaimportowania danych z Excela
  • masz stały dostęp do listy swoich gości
  • masz kontrolę nad frekwencją oraz statusami gości
  • możesz dodawać zdjęcia gości (opcja kadrowania)
  • możesz dowolnie edytować listę w każdym momencie

 

Przebieg procesu tworzenia i obsługi imprezy

TYPY KONT

Administrator główny – Agencja Reklamowa BONO, tworzy profil imprezy, ustanawia administratorów imprezy, ma także wszystkie uprawnienia administratora imprezy

Administrator imprezy – Główna osoba odpowiedzialna za akredytację osób na dane wydarzenie, może dodawać, edytować, usuwać uczestników, dodawać zdjęcia, drukować identyfikatory

Uczestnik – Może zarejestrować się on-line na wydarzenie poprzez link, umieszczony np. na stronie organizatora

 

TWORZENIE PROFILU IMPREZY

Określa się następujące pozycje:

  • nazwę wydarzenia
  • nagłówek wydarzenia (wyświetlany w formularzach)
  • zakres czasowy imprezy rozszerzony o czas rejestracji on-line przed imprezą
  • strefy dostępu (np. Strefa VIP, Biuro Prasowe)
  • typy uczestników (np. Gość VIP, Organizator, Media) wraz z przypisanymi strefami dostępu
  • dodatki (np. gadżet)
  • podkategorie (np. kategorie wiekowe)
  • formularze zgłoszeń (opis w dalszej części)

TWORZENIE FORMULARZA ZEWNĘTRZNEGO

Są dwa typy formularzy zewnętrznych:

  1. grupowy – udostępniany np. firmie, aby dodała swoich gości
  2. indywidualny – udostępniany, gdy uczestnicy imprezy zgłaszają się sami na wydarzenie (np. sportowcy, akredytacje mediów)

 

Przy tworzeniu formularza określa się następujące pozycje:

  • typ formularza (grupowy czy indywidualny)
  • nazwa zapraszającego (dotyczy formularza grupowego)
  • typ uczestnika
  • przy formularzu indywidualnym określa się jeden typ uczestnika
  • przy formularzu grupowym określa się dowolną ilość typów uczestników z określeniem ich liczby
  • opis do formularza – widoczny dla osoby korzystającej z formularza (np. powitanie, bądź wskazówki do wypełnienia)
  • datę końca zapisów
  • pola z możliwością nadania statusu: wymagane, opcjonalne, brak:
  • e-mail
  • data urodzenia
  • telefon
  • organizacja
  • stanowisko
  • adres
  • miasto
  • kod pocztowy
  • podkategorie
  • uwagi (np. do określenia daty potrzebnego noclegu)

 

SPOSOBY TWORZENIA LISTY UCZESTNIKÓW WYDARZENIA

  • pojedyncze dodawanie uczestnika przez Administratora Imprezy (lub Głównego)
  • import listy uczestników z Excela
  • rejestracja poprzez formularze zewnętrzne

 

DODAWANIE UCZESTNIKA WYDARZENIA odbywa się poprzez:

  • wypełnienie pól z danymi uczestnika
  • wybranie typu uczestnika
  • przypisanie stref dostępu (albo zgodnie wg typu uczestnika albo indywidualnie)
  • dodanie zdjęcia – opcja kadrowania
  • wybranie dodatków

 

LISTA UCZESTNIKÓW WYDARZENIA

  • widoczne pola w liście:
  • zdjęcie
  • imię
  • nazwisko
  • organizacja
  • dodatki
  • data dodania
  • pole zaznaczenia wydania identyfikatora
  • typ uczestnika wraz ze strefami
  • duplikaty
  • zaproszony przez
  • akcje (druk, edycja, usunięcie)
  • możliwość posortowania listy wg powyższych pól
  • możliwość wyświetlenia jednego typu uczestników wydarzenia
  • drukowanie listy w całości bądź wg typów uczestników
  • szybkie wyszukiwanie
  • możliwość zaznaczenia wydania identyfikatora
  • duplikaty – możliwość sprawdzenia osób o tym samym imieniu i nazwisku
  • możliwość eksportu listy do Excela

 

IDENTYFIKATOR

  • stworzenie indywidualnego projektu wg schematu
  • możliwość drukowania identyfikatorów ze zdjęciami uczestników lub bez
  • format końcowy identyfikatora – A6
  • zadruk full-color
  • laminowany
  • różne możliwości dziurkowania – dziurka płaska, jedna lub dwie dziurki okrągłe
  • możliwość indywidualnego projektu smyczy i przedstawienia oferty na ich produkcję